inBrain

FoodForThought.

(online) Escape Game

InBrain heeft voor verschillende klanten virtuele escaperooms mogen ontwikkelen en onderstreept dan ook de positieve impact op het leren.

Meer lezen

The Challenge

Positieve en constructieve teambuilding tussen medewerkers is één van de belangrijkste onderdelen van een succesvol klimaat in een organisatie.

Meer lezen

HUMORE!

Humor werkt het beste als het de inhoud ondersteunt en aansluit bij de doelgroep. Wij zetten humor in om onze e-learning te versterken.

Meer lezen

Leren op de mobiel

Een mobiele leeroplossing vraagt om een andere ontwikkelaanpak dan een conventionele leeroplossing.Houd hierbij rekening met de volgende 5 punten.

Meer lezen

Meten = weten

Onlangs hadden wij de eerste editie van Tasty Talk bij inBrain. Het concept: drie sprekers presenteren elk 30 minuten over e-learning gerelateerde onderwerpen met tasty

Meer lezen

Nooit meer ADDIE?

ADDIE is al enige tijd de koningin van de ontwikkelmethodes. Mijn eerste kennismaking met het ADDIE-model (Analyze, Design, Develop, Implement, and Evaluate) was tijdens mijn

Meer lezen

E-learning tool

Van een online lineaire cursus met simpele invuloefeningen tot een scenario based learning of serious game, er is ontzettend veel mogelijk met e-learning. Stel u

Meer lezen

De Kahn Academy

Een tijdje terug sprak ik met wat kennissen over hoe learning toegepast wordt in hun organisatie. Eén van hen vertelde me dat zijn organisatie aan

Meer lezen

Wat is een serious game?

In een wereld waar nieuwe technologieën zorgen voor een snel veranderende maatschappij is een overgang van “passief leren” naar “actief leren” nodig om werknemers een

Meer lezen

Project TinCan

Vorige week hoorde ik in mijn omgeving de eerste serieuze stappen rondom Project TinCan. Voor mij een mooi moment hier een blogpost voor te schrijven. Ik

Meer lezen

Breinleren (brain-based learning)

Onderwijskundige principes zijn veelal gestoeld op empirisch wetenschappelijk onderzoek waarbij proefpersonen leerstof via verschillende werkvormen tot zich nemen. Daarbij is het rendement bij de verschillende

Meer lezen

Business case e-learning Deel 3

Deel III van de business case e-learning: Doelstellingen en Trends. Doelstellingen E-Learning is een middel om de doelstellingen van een (intern) opleidingshuis te behalen. Organisaties hebben veelal

Meer lezen

Rijnzathe 14
3454 PV Utrecht

ISO27001

Copyright inBrain B.V.