wat we doen

e-learning

Voor inBrain is e-learning een breed begrip. Wij vinden dat alle leerinterventies met een digitaal component e-learning genoemd kunnen worden (een e-learningmodule, een blended leertraject, een serious game, een app, een webinar, etc.).

Voor veel organisaties is het begrip e-learning ook een referentie naar de inzet van een e-learningmodule. E-learningmodules ontwerpen en ontwikkelen hebben we bij inBrain veel ervaring mee. We maken hierbij gebruik vanĀ  verschillende gangbare e-learning ontwikkeltools (zoals Articulate Storyline, Lectora, Rise), die onze klanten in staat stellen, wanneer zij dat wensen, zelf onderhoud te kunnen doen op de door ons ontwikkelde e-learning.

Op deze pagina lichten we kort wat meer toe over hoe wij e-learning ontwikkelen.

Ontwikkelen van e-learning

Bij het ontwikkelen van e-learning, starten wij altijd met het vaststellen van de doelgroep en de leerdoelen: wat moet de doelgroep kennen en/of kunnen na het doorlopen van deze leerinterventie? Door op deze wijze te starten met het ontwerpen en ontwikkelen, weten we zeker dat we de doelgroep een leeroplossing aanreiken, die hen biedt wat ze nodig hebben.

Vervolgens bekijken we samen welk leermiddel (of een combinatie van leermiddelen) het beste past bij de gestelde doelen. Volstaat de inzet van een e-learningmodule, past het beter in een blended leertraject, is het nodig dat we een naslagmogelijkheid via mobiel inzetten? We gaan altijd op deze zoek naar de best passende oplossing, waarbij we tevens de leerbeleving essentieel vinden. Voor voorbeeld van e-learningmodules die we hebben mogen ontwikkelen, neem hier eens een kijkje op onze portfolio pagina.

Heeft u een vraag waarbij u denkt aan de inzet van e-learning? Neem gerust contact met ons op!

Rijnzathe 14, 7E Verdieping
3454 PV, Utrecht

Copyright inbrain (Graphix visions B.V.)