TivoliVredenburg is dé plek waar alle muziekgenres bij elkaar komen onder één dak. Elk jaar starten er bij TivoliVredenburg veel nieuwe servicemedewerkers. Zij spelen een belangrijke rol in de beleving van bezoekers.
TivoliVredenburg heeft inBrain gevraagd een online onboardingprogramma te ontwikkelen voor haar servicemedewerkers, zodat zij zich welkom voelen, de organisatie leren kennen en zo snel mogelijk aan de slag kunnen.
We ontwikkelden een online onboardingstraject dat bestaat uit een platform, een onboardingmodule en diverse interactieve brainsnacks (korte modules van 5 tot 10 minuten). Van een rondleiding door het pand tot het tappen van een perfect biertje en van werken volgens de ARBO regels tot gastvrij mensen ontvangen. Alles komt aan bod! Daarbij hebben we in bijzonder nauwe samenwerking met Tivoli, waarbij de inhoudsexperts steeds handiger worden in het zelf schrijven van de storyboards en wij deze storyboards vertellen naar interactieve e-learning brainsnacks.
Dankzij de korte en responsive brainsnacks kan iedere medewerker zich voor zijn/haar eerste werkdag voorbereiden op de nieuwe functie. Op de smartphone kort voor de eerste werkdag, in de trein naar huis, met de tablet op de bank, of achter de laptop locatie. Doordat de grote hoeveelheid informatie in delen wordt aangeboden, beklijft de informatie gemakkelijk. Medewerkers doorlopen de informatie niet allemaal tegelijk, maar verspreid over tijd, op het moment dat dit de beste aansluiting heeft met het werk. Zo kunnen ze het geleerde direct in praktijk brengen!